1403-07-05 12:12
84
0
91538
فرمانده سازمان وظیفه عمومی فراجا:

بهترین حکمرانی در دفاع مقدس رقم خورد

فرمانده سازمان وظیفه عمومی فراجا با اشاره به اینکه بهترین حکمرانی در دفاع مقدس رقم خورد، گفت: دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار تقی مهری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نشست برخط بصیرتی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با نثار بهترین گوهر وجودشان یعنی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان بیاورند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند مبدل کنند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس باعث شد که پرچم اسلام، قران و جمهوری اسلامی ایران در جهان بلند شود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل به ثمر نشست و برای تقویت این نظام باید از هشت سال دفاع مقدس الگو بگیریم و آن را به نسل جوان منتقل کنیم.

سردار مهری با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) باعث انسجام بین نیروهای مسلح و مردم شد، خاطرنشان کرد: به برکت هشت سال دفاع مقدس ملت ایران و تاسی از رزمندگان اسلام است که با دست خالی در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

فرمانده سازمان وظیفه عمومی فراجا بر اهمیت دفاع مقدس تاکید و ابراز کرد: علت آغاز جنگ و اینکه چه کسانی جنگ را آغاز کردند و برکات و دستاوردهای این دوران چه بود باید برای نسل جوانی که این جنگ نابرابر و ایثارگری‌ها، مبارزات مردم، جوانان و نوجوانان کشور در آن دوران را ندیده‌اند، بیان و تبین شود.

وی گفت: رزمندگان اسلام و جوانان و نوجوان دوران دفاع مقدس علیرغم اینکه سن کمی داشتند اما با بصیرت، ولایتمداری، ولایت پذیری و باورهای دینی و اعتقادی که در اعماق جان آنها وجود داشت توانستند در برابر یک یک دنیا با کمترین امکانات پیروز شود.

سردار مهری با حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین افزود: امروز می‌بینیم که چطور رژیم جعلی صهیونیستی بر ملت مظلوم غزه و فلسطین حمله می‌کند وانها را به خاک و خون می‌کشد چند روز گذشته هم رسماً به خاک لبنان حمله کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که تبلیغات امپراتوری رسانه‌ای جهان در مقابل این همه ظلم و ستمی، سکوت پیشه کردند.

سردار مهری با تاکید بر وحدت امت‌های اسلامی گفت: متاسفانه کشورهای اسلامی با یکدیگر منسجم نیستند و حتی برخی کشورهای مسلمان به رژیم جعلی اسرائیل کمک‌رسانی می‌کنند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.